søndag 27. juni 2010

De siste ukenes bokshopping

Ja, jeg tar visst igjen for et år (minst!) med lite bokshopping, så nå har det blitt det desto mer... men et par boksalg inni der kom jo som en ekstra fristelse. Først var det boksalg på Norli, og selv om jeg ikke kjøpte så mye på salget, så dro jeg en tur innom butikken samtidig og fant et par bøker der. Deretter var det boksalg for Tanums bokklubber, og vips var det 3 bøker til i bokhylla hjemme. Så skulle jeg bare bestille en strikkebok, som var så billig at jeg måtte ta med to billige pocketbøker for å få gratis frakt... det endte med at strikkeboka var utsolgt for øyeblikket, så det var bare pocketbøkene som kom hjem til postkassa mi... og til slutt avrundet jeg det hele med en kosebestilling fra det store utland (det var sommersalg på Play.com)!


Her er det flere bøker jeg håper på å få lest i sommer... både bøkene av Suzanne Collins, Pinnsvinets eleganse og Little bee tror jeg kan passe som sommerlektyre, og jeg har også planer om en liten snarvisitt i psykiatriens verden i forbindelse med en utstilling på Teknisk museum som jeg har tenkt til å få med meg. Om et ikke dukker opp noen flere uimotståelige boksalg i nær framtid tror jeg nå kanskje at jeg skal vente litt med neste bokbestilling, men vi får se... jeg har allerede noen bøker på ønskelisten på The book depository, og noen av dem tror jeg bare at jeg ha! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar