tirsdag 30. august 2011

Har du Norges fineste bokhylle?

NRK skal kåre Norges fineste bokhylle! For å bli med i konkurransen, som avgjøres 29. september, må du sende inn bilde av bokhyllen din, og i tillegg svare på to spørsmål:

– Hvor står favorittbøkene?
– Hva er bokhyllens livshistorie?


Jeg kunne godt ha tenkt meg å vinne min egen kroppshøyde i aktuelle bokutgivelser, men jeg har enkelt og greit ikke Norges fineste bokhylle. Mine to overfylte Billy i stua er ikke spesielt pene, originale eller kreative, og resten av bøkene jeg eier står stort sett stablet i esker hjemme hos mamma og pappa... Favorittbøkene er et sted inni der, der de fikk plass i bokhylla antakeligvis, og bokhyllas lange livshistorie er at de ble kjøpt på IKEA da vi flyttet inn hit for 2 år siden (jeg orket ikke mer av de gamle, akkurat like kjedelige Billy, i bøk, så de solgte vi billig på finn.no). Mer enn to hyller var det ikke plass til, så da ble det ikke fler i denne omgang (men det blir forhåpentligvis litt mer når vi får bygget ut i kjelleren vår, forhåpentligvis i løpet av de neste månedene...).

Og ja, konkurransen har selvfølgelig en blitt en Facebook-event også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar