onsdag 29. juni 2011

Hm...

Noen ganger fenger bare ikke boka. 100 sider inn i Underverden av Don DeLillo vet jeg fortsatt ikke hva den handler om, og egentlig bryr jeg meg ikke heller... ;) Avbryte?! Nja, det er jo ikke så ofte jeg gjør det... jeg pleier jo å innbille meg at det fortsatt kan være verdt å lese videre, og mye kan jo skje på de 600 neste sidene, ikke sant?! Dessuten sier den bedre halvdelen at han ikke kommer til å lese noen av mine anbefalinger til ham hvis ikke jeg leser denne, noe han har sagt siden han leste den og jeg nevnte at den er med i 1001 bøker du må lese før du dør. Nuvel, så da fortsetter man vel...

Men siden jeg glemte å bruke rabattkupongen min på bookdepository.co.uk forrige gang jeg bestilte der, så brukte jeg den i kveld i stedet! Trøsteshopping hjelper! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar