fredag 17. september 2010

Jeg leser fortsatt...

Jada, jeg leser fortsatt, selv om det kanskje ikke virker sånn! Men i forrige uke ble jeg faktisk student igjen, og jeg merker nesten umiddelbart min gamle dårlige samvittighet med å plukke opp en bok bare for hyggen når jeg egentlig har noe annet jeg burde ha lest. Studiet er et deltidsstudium innenfor veiledning, 30 studiepoeng på ett år, og det blir sikkert nok å gjøre ved siden av full jobb, små barn hjemme og annet jeg gjerne vil bruke litt av tiden min på. I tillegg har studieplanene litt uventet resultert i at jeg i 40 % av min stilling skal begynne i en ny jobb, så nå har jeg også litt forberedelser i den forbindelse. Spennende, og litt skummelt også! :)


Men det er klart jeg leser også! For øyeblikket er det Mockingjay, siste bok i The hunger games-trilogien, og jeg koser meg  med den! Ved siden av litt prosjektrapporter, pensumlitteratur og annen moro... men det kommer nok oppdateringer her med jevne eller ujevne mellomrom uansett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar