søndag 20. februar 2011

Mammutsalg

Jeg skulle ikke kjøpe flere bøker nå, og jeg skulle ikke på Mammutsalg. Nuvel, slik skulle det ikke gå, en torsdags morgen med tid til overs og åpne bokhandler før vanlig åpningstid. Faktisk gikk det slik i stedet...






Nå tror jeg ikke at jeg er den eneste som har det sånn (jeg har i hvert fall lest et par innlegg i bokblogger rundt omkring som tyder på at jeg ikke er helt alene), men likevel... jeg har jo kjøpt nok bøker i det siste. Og det verste er vel muligens at de to bøkene jeg på forhånd faktisk hadde vurdert å kjøpe, ikke ble med meg hjem denne gangen... enkelt og greit fordi jeg ikke fant dem på den bokhandelen jeg tilfeldigvis var innom denne torsdagsmorgenen.

Det ser ut til at jeg får holde meg unna bokhandler de nærmeste dagene... det går sikkert galt om jeg forvirrer meg innom en, i hvert fall!

2 kommentarer:

  1. Ah, jeg har lest fire av de selv. Bøkene fra Max Manus og Junge er spennende! Knausgård vet du vel det meste om allerede..? :D

    SvarSlett
  2. Jeg har enda ikke lest noe av Knausgård, men kan jo ikke basere mitt inntrykk av ham på medias omtale til all evighet... :)

    SvarSlett