søndag 17. oktober 2010

Det er en viss fare for at...

shoppestoppen min er brutt! Enda det egentlig ikke har vært noe problem å holde den, en gang... men så skulle jeg bare se nærmere på oktobers hovedbok i Hobbyklubben, og plutselig var avbestillingsfristen gått ut.


Nå ser boka heldigvis veldig fin ut, så det er ikke den verste tingen som har skjedd (og nei, det var ikke med vilje heller... jeg har strengt tatt shoppet så mye annet i det siste at jeg helt sikkert burde vært foruten bokregninger)... og hvor lett det nå enn hadde vært å fortsette på denne måten, så har jeg vært flink og avbestilt en annen hovedbok som står på ønskelista om dagen, nemlig Øya under havet av Isabel Allende. Jeg får ønske meg den til jul i stedet... ;)

Så -til tross for et lite feilskjær- shoppestoppen fortsetter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar