tirsdag 13. juli 2010

Snopeshopping igjen! :)

Jeg var på jobben på søndag. Jeg har en jobb hvor det er det motsatte av stille når fellesferien setter inn, så en ekstra tur på jobben var visst ganske nødvendig... men da må man jo finne på noe hyggelig også! Som å legge inn en ny bestilling på play.com sitt sommersalg! En litt sommerlig bestilling kanskje, siden det tross alt er ferietid...

Og dette kommer snart til en postkasse nær meg! ♥

Denne har jeg ønsket meg lenge. Nå skal jeg endelig lese den!

Da jeg hørte at denne boka var fra Mississippi (jeg har til og med vært i Jackson), måtte jeg jo ha den! Men det er ikke sikkert jeg hadde hørt om den ennå hvis det ikke hadde vært for at den norske oversettelsen, Barnepiken, hadde vært med på bokbloggturné.

Bøker med handling fra 2. verdenskrig tiltrekker meg alltid. Har ikke hørt om denne før, men måtte ta den med når det var salg.

Denne ser kanskje ikke så spennende ut, men hovedpersonen jobber i en bokhandel som trues med nedleggelse, jobber frivillig på en litteraturfestival, og mannen med stor M er forfatter. Hadde dessuten et hyggelig første møte med Katie Fforde tidligere i våres, så prøver med en bok til.

Impulskjøp! Det er lov når det er salg, ikke sant? Forfatteren hadde jeg aldri hørt om før jeg leste om henne i en blogg (husker ikke hvilken akkurat nå), så verdt et forsøk, tenkte jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar