fredag 15. juli 2011

Boktema fra A til Å #I og J

Nå begynner det å bli vanskelig i sommerens bokstavmaraton... for jeg har egentlig ingen åpenbare kandidater verken til bokstaven I eller J. Jeg klarer å komme på noen få bøker jeg har lest, men egentlig ingen jeg har lyst til å trekke fram som noen favoritt, og da blir det enda litt vanskeligere når man har bøker ventende i bokhylla som man fortsatt har forventninger til. Planen var selvfølgelig å lese noen av dem før jeg skulle skrive om disse bokstavene, men sånn ble det ikke...

Hvilke bøker jeg har forventninger til kan jeg jo derimot nevne, uten av jeg vet om de lever opp til dem...
I-bøker: Innsirkling av Carl Frode Tiller, In cold blood av Truman Capote, Idas dans av Gunnhild Corwin, og I morgen var jeg alltid en løve av Arnhild Lauveng.
J-bøker: Jenny av Sigrid Undset, Jane Eyre av Charlotte Brontë, og Jeg tenker nok du skjønner det sjøl av Jon Gangdal.

Følg ukens boktema hos Anettes bokboble, og les om andre favorittbøker! Kanskje det går an å finne noen gode forslag på I og J der?! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar