onsdag 1. september 2010

Giveaway hos Julies bokbabbel

Julies bokbabbel har for tiden giveaway, der du kan vinne bøker og flotte bokmerker! Bokmerkene er forresten laget av mammaen hennes, Papirdama! Frist for giveawayen er 12. september (en veldig fin dag, forresten, for da har jeg bursdag!). Og denne boka har jeg ønsket meg (må jo ha med et bilde i bloggposten, hehe):


Apropos bokmerker, så vet jeg at jeg har noen fine bokmerker liggende rundt omkring, og hvis jeg først bruker et, så bruker jeg det gjerne leeenge (sånn omtrent til det utslitt eller jeg mister det). Men som oftest ender jeg opp med en eller annen tilfeldig papirlapp som bokmerke... en merkelapp fra et klesplagg (sånne papirlapper man tar av etter å ha kjøpt dem, altså), en kvittering, eller noe annet som befinner seg i nærheten når jeg trenger et bokmerke - for øyeblikket er et forsikringsbevis i lommeformat! :) Jeg liker bokmerker, altså, men det viktigste er vel kanskje bare å vite  hvor langt man er kommet i boka! Så får det være en ekstra bonus om det faktisk er fint å se på i tillegg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar