fredag 13. august 2010

Shoppinggal?

Hm... plutselig hadde jeg visst sendt av gårde en liten bokbestilling til. Det skjedde nesten uten at jeg merket det... ;) Jeg har handlet ganske mye garn i det siste også, til andre hobbyprosjekter, så nå tror jeg jeg sier stopp for shoppingen...

Helt til noen uimotståelige bakgårdssalg til høsten (som strengt tatt ikke er så langt unna), eller noe sånt! :) Sesongen starter kanskje allerede på Tronsmo i slutten av måneden: 

BAKGÅRDSSALG!
26.-28. august er det tid for årets bakgårdssalg! Det betyr at vi igjen fyller bakgården med romaner, kunstbøker, graffiti, musikk, politikk og overraskelser til usivilisert lave priser. Vi har vært inne i de mørkeste kjellerdyp for å sikre at dette blir Marianergropa av boksalg, tre dager til ende.
Torsdag 26. aug. 11-18
Fredag 27. aug. 09-18
Lørdag 28. aug 10-16

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar